ACHIZITOR: Soft
Aplicativ şi Servicii S.A.
Strada Someşului nr. 19 Sibiu
Web: www.sas-sibiu.ro
Publicat
în 23.07.2010 în cotidianul EVENIMENTUL
ZILEI ANUNŢ
PUBLICITAR nr. 379/20.07.2010 ACHIZIŢIE SERVICII DE
AUDIT FINANCIAR A. Obiectul contractului îl reprezintă
achiziţia de servicii audit financiar cod CPV
79212100-4. 1. Se
estimează ca fiind necesare un număr de 10 rapoarte de audit. 2.
Cerințele
minimale sunt prevăzute în documentația
de atribuire. B.
Sursele de finanţare a. 95% Fondul Social European b. 5% surse proprii C.
Procedura
aplicată pentru atribuirea contractului de achiziție
este procedura deschisă - procedura competitivă, în conformitate cu
prevederile Instrucţiunii
AMPOSDRU nr. 9 Proiecte strategice din 07.07.2009 – Anexa 1. D. Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei
câstigătoare: oferta cea mai
avantajoasă economic. E.
Documenţia
de atribuire poate fi obţinută în urma unei solicitări
adresate achizitorului. F. Ofertele
pot fi depuse până la data de 30.07.2010, ora 11:00, la sediul Soft Aplicativ şi
Servicii SA, localitatea Sibiu, str. Someșului nr. 19, etaj 1, camera 101. G.
Informaţii suplimentare privind achiziţiile pot fi
obţinute la telefon +40 269 210161, fax: +40 269
211377. Persoane de contact: Drașovean
Aurica e-mail: a.drasovean@sas-sibiu.ro sau Cismaşiu Dan e-mail: cismasiu@sas-sibiu.ro,.
|
ACHIZITOR: Soft
Aplicativ şi Servicii S.A.
Strada Someşului nr. 19 Sibiu
Web: www.sas-sibiu.ro
Publicat
în 23.07.2010 în cotidianul EVENIMENTUL
ZILEI ANUNŢ
PUBLICITAR nr. 381/20.07.2010 ACHIZIŢIE PRODUSE IT A. Obiectul contractului îl reprezintă
achiziţia de echipamente IT, mobilier specific IT şi pachete
software: Lot 1 Echipamente IT pentru sală de curs.
Lot
2 Mobilier specific pentru sală de curs IT format din:
Lot 3 Pachete software
B.
Sursele de finanţare a. 95% Fondul Social European b. 5% surse proprii C.
Procedura
aplicată pentru atribuirea contractului de achiziție
este procedura deschisă - procedura competitivă, în conformitate cu
prevederile Instrucţiunii
AMPOSDRU nr. 9 Proiecte strategice din 07.07.2009 – Anexa 1. D. Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei
câştigătoare: oferta cea mai avantajoasă economic. E.
Documenţia
de atribuire poate fi obţinută în urma unei solicitări
adresate achizitorului. F. Ofertele
pot fi depuse până la data de 09.08.2010, ora 11:00, la sediul Soft Aplicativ şi
Servicii SA, localitatea Sibiu, str. Someșului nr. 19, etaj 1, camera 101. G.
Informaţii suplimentare privind achiziţiile pot fi
obţinute la telefon +40 269 210161, fax: +40 269
211377. Persoane de contact: Drașovean
Aurica e-mail: a.drasovean@sas-sibiu.ro sau Cismaşiu Dan e-mail: cismasiu@sas-sibiu.ro,.
|
ACHIZITOR: Soft
Aplicativ şi Servicii S.A. Strada Someşului nr. 19 Sibiu
Web: www.sas-sibiu.ro
Publicat
în 23.07.2010 în cotidianul EVENIMENTUL
ZILEI ANUNŢ
PUBLICITAR nr. 383/20.07.2010 ACHIZIŢIE SERVICII DE ÎNCHIRIERE SALĂ CURS IT A. Obiectul contractului îl reprezintă
achiziţia de servicii închiriere sală
curs, cod CPV 70310000-7 Lot 1 Servicii închiriere sală curs în localitatea Alba Iulia Lot 2 Servicii închiriere sală curs în localitatea Timişoara B.
Sursele de finanţare a. 95% Fondul Social European b. 5% surse proprii C.
Procedura
aplicată pentru atribuirea contractului de achiziție
este procedura deschisă - procedura competitivă, în conformitate cu
prevederile Instrucţiunii
AMPOSDRU nr. 9 Proiecte strategice din 07.07.2009 – Anexa 1. D. Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei
câstigătoare: oferta cea mai
avantajoasă economic. E.
Documenţia
de atribuire poate fi obţinută în urma unei solicitări
adresate achizitorului. F. Ofertele
pot fi depuse până la data de 10.08.2010, ora 11:00, la sediul Soft Aplicativ şi
Servicii SA, localitatea Sibiu, str. Someșului nr. 19, etaj 1, camera 101. G.
Informaţii suplimentare privind achiziţiile pot fi
obţinute la telefon +40 269 210161, fax: +40 269
211377. Persoane de contact: Drașovean
Aurica e-mail: a.drasovean@sas-sibiu.ro sau Cismaşiu Dan e-mail: cismasiu@sas-sibiu.ro,.
|
ACHIZITOR: Soft
Aplicativ şi Servicii S.A.
Strada Someşului nr. 19 Sibiu
Web: www.sas-sibiu.ro
Publicat
în 05.08.2010 în cotidianul EVENIMENTUL
ZILEI ANUNŢ
PUBLICITAR nr. 423/03.08.2010 ACHIZIŢIE SERVICII DE PUBLICITATE A. Obiectul contractului îl reprezintă
achiziţia de servicii de publicitate, cod CPV 79341000-6 Lot 1
publicare în presa scrisă cu
acoperire în judeţul Sibiu a 30 anunţuri publicitare Lot 2 publicare în presa
scrisă cu acoperire în judeţul Bihor a 20 anunţuri publicitare Lot 3 publicare în presa
scrisă cu acoperire în judeţul Alba
a 12 anunţuri publicitare Lot 4 publicare în presa
scrisă cu acoperire în judeţul Timiş a 12 anunţuri publicitare Lot 5 asigurare
spaţiu emisie şi difuzare în municipiul Mediaş a 42 spoturi
publicitare B.
Sursele de finanţare a. 95% Fondul Social European b. 5% surse proprii C.
Procedura
aplicată pentru atribuirea contractului de achiziție
este procedura deschisă - procedura competitivă, în conformitate cu
prevederile Instrucţiunii
AMPOSDRU nr. 9 Proiecte strategice din 07.07.2009 – Anexa 1. D. Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei
câstigătoare: oferta cea mai
avantajoasă economic. E.
Documenţia
de atribuire poate fi obţinută în urma unei solicitări
adresate achizitorului. F. Ofertele
pot fi depuse până la data de 13.08.2010, ora 11:00, la sediul Soft Aplicativ şi
Servicii SA, localitatea Sibiu, str. Someșului nr. 19, etaj 1, camera 101. G.
Informaţii suplimentare privind achiziţiile pot fi
obţinute la telefon +40 269 210161, fax: +40 269
211377. Persoane de contact: Drașovean
Aurica e-mail: a.drasovean@sas-sibiu.ro sau Cismaşiu Dan e-mail: cismasiu@sas-sibiu.ro,.
|
ACHIZITOR: Soft
Aplicativ şi Servicii S.A.
Strada Someşului nr. 19 Sibiu
Web: www.sas-sibiu.ro
ANUNŢ
PUBLICITAR nr. 435/06.08.2010 ACHIZIŢIE PRODUSE BIROTICĂ ŞI PAPETARIE A. Obiectul contractului îl reprezintă
achiziţia de produse de
birotică şi papetărie, în cantităţile,
caracteristicile şi condiţiile din specificaţiile tehnice din
fişierul ataşat. ( http://www.sas-sibiu.ro/fisiere/anexa
birotica papetarie.htm ) B.
Sursele de finanţare a. 95% Fondul Social European şi Bugetul de stat b. 5% surse proprii C. Procedura
aplicată pentru atribuirea contractului de achiziție
este procedura de prospectare a pieţei – studiu de piaţă,
în conformitate cu prevederile
Instrucţiunii AMPOSDRU nr. 9 Proiecte strategice din 07.07.2009 D. Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei
câştigătoare: în mod exclusiv preţul cel mai scăzut. E.
Bugetul alocat
achiziţiei este de 20.000 lei fără TVA. F. Operatorii
economici interesaţi pot depune oferte
până la data de 13.08.2010 ora 11:00, la sediul Soft Aplicativ şi
Servicii SA, localitatea Sibiu, str. Someșului nr. 19, etaj 1, camera 101. G.
Informaţii suplimentare privind achiziţiile pot fi
obţinute la telefon +40 269 210161, fax: +40 269
211377. Persoane de contact: Drașovean
Aurica e-mail: a.drasovean@sas-sibiu.ro sau Cismaşiu Dan e-mail: cismasiu@sas-sibiu.ro,.
|
ACHIZITOR: Soft
Aplicativ şi Servicii S.A.
Strada Someşului nr. 19 Sibiu
Web: www.sas-sibiu.ro ANUNŢ
PUBLICITAR nr. 457/11.08.2010 ACHIZIŢIE SERVICII TIPOGRAFICE A. Obiectul contractului îl reprezintă
achiziţia de servicii tipografice – multiplicare suporturi curs- cod CPV:79810000-5 ·
Se estimeaza multiplicarea a 800 exemplare suporturi de curs cu
caracteristicile şi
specificaţiile tehnice din fişierul ataşat. ( http://www.sas-sibiu.ro/fisiere/anexa
multiplicare.htm ) B.
Sursele de finanţare a. 95% Fondul Social European şi Bugetul de stat b. 5% surse proprii C. Procedura
aplicată pentru atribuirea contractului de achiziție
este procedura de prospectare a pieţei – studiu de piaţă,
în conformitate cu prevederile
Instrucţiunii AMPOSDRU nr. 9 Proiecte strategice din 07.07.2009 D. Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei
câştigătoare: în mod exclusiv preţul cel mai scăzut. E.
Bugetul alocat
achiziţiei este de 20.000 lei fără TVA. F. Operatorii
economici interesaţi pot depune oferte
până la data de 19.08.2010 ora 11:00, la sediul Soft Aplicativ şi
Servicii SA, localitatea Sibiu, str. Someșului nr. 19, etaj 1, camera 101. G.
Informaţii suplimentare privind achiziţiile pot fi
obţinute la telefon +40 269 210161, fax: +40 269
211377. Persoană de
contact: Cismaşiu Dan e-mail: cismasiu@sas-sibiu.ro,.
|
ACHIZITOR: Soft
Aplicativ şi Servicii S.A.
Strada Someşului nr. 19 Sibiu
Web: www.sas-sibiu.ro ANUNŢ
PUBLICITAR nr. 479/18.08.2010 ACHIZIŢIE CONSUMABILE A.
Obiectul contractului îl reprezintă achiziţia de produse
consumabile pentru copiatoare si
imprimante având caracteristicile
şi specificaţiile tehnice
din fişierul ataşat. ( http://www.sas-sibiu.ro/fisiere/anexa
consumabile.htm ) B.
Sursele de finanţare a. 95% Fondul Social European şi Bugetul de stat b. 5% surse proprii C. Procedura
aplicată pentru atribuirea contractului de achiziție
este procedura de prospectare a pieţei – studiu de piaţă,
în conformitate cu prevederile
Instrucţiunii AMPOSDRU nr. 9 Proiecte strategice din 07.07.2009 D. Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei
câştigătoare: în mod exclusiv preţul cel mai scăzut. E.
Bugetul alocat
achiziţiei este de 20.000 lei fără TVA. F. Operatorii
economici interesaţi pot depune oferte
până la data de 26.08.2010 ora 11:00, la sediul Soft Aplicativ şi
Servicii SA, localitatea Sibiu, str. Someșului nr. 19, etaj 1, camera 101. G.
Informaţii suplimentare privind achiziţiile pot fi
obţinute la telefon +40 269 210161, fax: +40 269
211377. Persoană de
contact: Cismaşiu Dan e-mail: cismasiu@sas-sibiu.ro,.
|
ACHIZITOR: Soft
Aplicativ şi Servicii S.A.
Strada Someşului nr. 19 Sibiu
Web: www.sas-sibiu.ro
Publicat
în 28.01.2011 în cotidianul CURIERUL
NATIONAL ANUNŢ
PUBLICITAR nr. 95/28.01.2011 ACHIZIŢIE PRODUSE IT
ŞI PACHETE SOFTWARE A.
Obiectul
contractului îl reprezintă achiziţia de echipamente IT şi
pachete software: Echipamente
IT şi pachete software
B.
Sursele de finanţare a. 95% Fondul Social European b. 5% surse proprii C.
Procedura
aplicată pentru atribuirea contractului de achiziție
este procedura deschisă - procedura competitivă, în conformitate cu
prevederile Instrucţiunii
AMPOSDRU nr. 9 Proiecte strategice din 07.07.2009 – Anexa 1. D. Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câştigătoare:
oferta cea mai
avantajoasă economic. E.
Documentaţia
de atribuire poate fi obţinută în urma unei solicitări
adresate achizitorului. F. Ofertele
pot fi depuse până la data de 14.02.2011, ora 11:00, la sediul Soft Aplicativ şi
Servicii SA, localitatea Sibiu, str. Someșului nr. 19, etaj 1, camera 101. G.
Informaţii suplimentare
privind achiziţiile pot fi obţinute la telefon
+40 269 210161, fax: +40 269 211377.
Persoane de contact: Drașovean
Aurica e-mail: a.drasovean@sas-sibiu.ro sau Cismaşiu Dan e-mail: cismasiu@sas-sibiu.ro,.
|
ACHIZITOR: Soft
Aplicativ şi Servicii S.A.
Strada Someşului nr. 19 Sibiu
Web: www.sas-sibiu.ro
ANUNŢ
PUBLICITAR nr. 148/11.02.2011 ACHIZIŢIE SERVICII DE CONSULTANŢĂ ŞI REPREZENTARE JURIDICĂ A. Obiectul contractului îl reprezintă
achiziţia de Servicii de
consultanţă şi de reprezentare juridică Cod CPV
79110000-8 B.
Sursele de finanţare c. 95% Fondul Social European d. 5% surse proprii C.
Procedura aplicată
pentru atribuirea contractului de achiziție
este procedura deschisă - procedura competitivă, în conformitate cu
prevederile Instrucţiunii
AMPOSDRU nr. 26/31.08.2010 – Anexa 1. D. Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei
câstigătoare: oferta cea mai
avantajoasă economic. E.
Documenţia
de atribuire poate fi obţinută în urma unei solicitări
adresate achizitorului. F. Ofertele
pot fi depuse până la data de 22.02.2011, ora 11:00, la sediul Soft Aplicativ şi
Servicii SA, localitatea Sibiu, str. Someșului nr. 19, etaj 1, camera 101. G.
Informaţii suplimentare privind achiziţiile pot fi
obţinute la telefon +40 269 210161, fax: +40 269
211377. Persoană de
contact: Cismaşiu Dan e-mail: cismasiu@sas-sibiu.ro,.
|