ACHIZITOR: Soft Aplicativ şi Servicii S.A.
Strada Someşului nr. 19
Sibiu
Web: www.sas-sibiu.ro
ANUNŢ PUBLICITAR nr. 3/03.01.2012 ACHIZIŢIE SERVICII DE CONSULTANŢĂ ŞI REPREZENTARE JURIDICĂ A.
Obiectul contractului îl reprezintă achiziţia
de Servicii de consultanţă şi de reprezentare
juridică Cod CPV 79110000-8, pentru o perioadă de 15
luni B.
Sursele de finanţare 95% Fondul Social European 5%
surse proprii C.
Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de
achiziție este procedura competitivă, în conformitate
cu prevederile Instrucţiunii AMPOSDRU nr. 26/31.08.2010 –
Anexa 1. D.
Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigătoare: preţul
cel mai scăzut. E.
Documentaţia de atribuire poate fi obţinută în urma
unei solicitări adresate achizitorului. F.
Ofertele pot fi depuse până la data de 13.01.2012, ora
11:00, la sediul Soft Aplicativ şi Servicii SA, localitatea Sibiu,
str. Someșului nr. 19, etaj 1, camera 101. G.
Informaţii suplimentare privind achiziţiile pot fi
obţinute la telefon +40 269 210161, fax: +40 269
211377. Persoană de contact: Cismaşiu Dan
e-mail: cismasiu@sas-sibiu.ro,.
|
ACHIZITOR: Soft
Aplicativ şi Servicii S.A.
Strada Someşului nr. 19 Sibiu Web: www.sas-sibiu.ro
Publicat
în 16.01.2012 în cotidianul CURIERUL
NATIONAL ANUNŢ
PUBLICITAR nr. 86/16.01.2012 ACHIZIŢIE PRODUSE IT A. Obiectul contractului îl reprezintă
achiziţia de echipamente IT, mobilier specific IT şi pachete
software: Echipamente IT pentru sală de curs.
Mobilier
specific pentru sală de curs IT format din:
Pachete software
B.
Sursele de finanţare a. 95% Fondul Social European b. 5% surse proprii C.
Procedura
aplicată pentru atribuirea contractului de achiziție
este procedura deschisă - procedura competitivă, în conformitate cu
prevederile Instrucţiunii
AMPOSDRU nr. 26/31.08.2010 – Anexa 1. D.
Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câştigătoare: oferta cea mai avantajoasă economic. E.
Documentaţia
de atribuire poate fi obţinută în urma unei solicitări
adresate achizitorului. F. Ofertele
pot fi depuse până la data de 06.02.2012, ora 11:00, la sediul Soft Aplicativ şi
Servicii SA, localitatea Sibiu, str. Someșului nr. 19, etaj 1, camera 101. G.
Informaţii suplimentare privind achiziţiile pot fi obţinute la telefon
+40 269 210161, fax: +40 269 211377.
Persoane de contact: Drașovean Aurica e-mail: a.drasovean@sas-sibiu.ro sau Cismaşiu
Dan e-mail: cismasiu@sas-sibiu.ro,.
|
ACHIZITOR: Soft
Aplicativ şi Servicii S.A.
Strada Someşului nr. 19 Sibiu
Web: www.sas-sibiu.ro
Publicat
în 16.01.2012 în cotidianul CURIERUL
NATIONAL ANUNŢ
PUBLICITAR nr. 87/16.01.2012 ACHIZIŢIE SERVICII DE ÎNCHIRIERE SALĂ CURS IT A. Obiectul contractului îl reprezintă
achiziţia de servicii închiriere sală
curs, cod CPV 70310000-7 a. Servicii
închiriere sală curs în localitatea Alba
Iulia B.
Sursele de finanţare a. 95% Fondul Social European b. 5% surse proprii C.
Procedura
aplicată pentru atribuirea contractului de achiziție
este procedura deschisă - procedura competitivă, în conformitate cu
prevederile Instrucţiunii
AMPOSDRU nr. 26/31.08.2010 – Anexa 1. D.
Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigătoare:
oferta cea mai
avantajoasă economic. E.
Documentaţia
de atribuire poate fi obţinută în urma unei solicitări
adresate achizitorului. F. Ofertele
pot fi depuse până la data de 06.02.2012, ora 11:00, la sediul Soft Aplicativ şi
Servicii SA, localitatea Sibiu, str. Someșului nr. 19, etaj 1, camera 101. G.
Informaţii suplimentare privind achiziţiile pot fi obţinute la telefon
+40 269 210161, fax: +40 269 211377.
Persoane de contact: Drașovean Aurica e-mail: a.drasovean@sas-sibiu.ro sau Cismaşiu
Dan e-mail: cismasiu@sas-sibiu.ro,.
|
ACHIZITOR: Soft
Aplicativ şi Servicii S.A.
Strada Someşului nr. 19 Sibiu
Web: www.sas-sibiu.ro
ANUNŢ
PUBLICITAR nr. 97/17.01.2012 ACHIZIŢIE SERVICII DE AUDIT FINANCIAR
1.
Se estimează ca fiind necesare un
număr de 7 rapoarte de audit. 2. Cerințele minimale sunt
prevăzute în documentația
de atribuire. B.
Sursele de finanţare a. 95% Fondul Social European b. 5% surse proprii C.
Procedura
aplicată pentru atribuirea contractului de achiziție
este procedura deschisă - procedura competitivă, în conformitate cu
prevederile Instrucţiunii
AMPOSDRU nr. 26/31.08.2010 – Anexa 1. D.
Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigătoare:
oferta cea mai
avantajoasă economic. E.
Documentaţia
de atribuire poate fi obţinută în urma unei solicitări
adresate achizitorului. F. Ofertele
pot fi depuse până la data de 31.01.2012, ora 11:00, la sediul Soft Aplicativ şi
Servicii SA, localitatea Sibiu, str. Someșului nr. 19, etaj 1, camera 101. G.
Informaţii suplimentare privind achiziţiile pot fi obţinute la telefon
+40 269 210161, fax: +40 269 211377.
Persoane de contact: Drașovean Aurica e-mail: a.drasovean@sas-sibiu.ro sau Cismaşiu
Dan e-mail: cismasiu@sas-sibiu.ro,.
|
ACHIZITOR: Soft
Aplicativ şi Servicii S.A.
Strada Someşului nr. 19 Sibiu Web: www.sas-sibiu.ro
ANUNŢ
PUBLICITAR nr. 101/17.01.2012 ACHIZIŢIE EXPERT CONTABIL
B.
Sursele de finanţare a. 95% Fondul Social European b. 5% surse proprii C.
Procedura
aplicată pentru atribuirea contractului de achiziție
este procedura deschisă - procedura competitivă, în conformitate cu
prevederile Instrucţiunii AMPOSDRU
nr. 26/31.08.2010 – Anexa 1. D.
Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câştigătoare: in mod exclusiv preţul cel mai scăzut E.
Documentaţia
de atribuire poate fi obţinută în urma unei solicitări
adresate achizitorului. F. Ofertele
pot fi depuse până la data de 31.01.2012, ora 11:00, la sediul Soft Aplicativ şi
Servicii SA, localitatea Sibiu, str. Someșului nr. 19, etaj 1, camera 101. G.
Informaţii suplimentare privind achiziţiile pot fi obţinute la telefon
+40 269 210161, fax: +40 269 211377.
Persoane de contact: Drașovean Aurica e-mail: a.drasovean@sas-sibiu.ro sau Cismaşiu
Dan e-mail: cismasiu@sas-sibiu.ro,.
|
ACHIZITOR: Soft
Aplicativ şi Servicii S.A.
Strada
Someşului nr. 19 Sibiu
Web: www.sas-sibiu.ro
ANUNŢ
PUBLICITAR Nr. 208/02.02.2012 ACHIZIŢIE SERVICII DE PUBLICITATE A. Obiectul contractului îl reprezintă
achiziţia de servicii de publicitate, cod CPV 79341000-6 publicare
în presa scrisă cu acoperire în municipiul Sibiu și Mediaș a
11 anunţuri publicitare B.
Sursele de finanţare a. 95% Fondul Social European
b. 5% surse proprii C. Procedura
aplicată pentru atribuirea contractului de achiziție
este „procedura de cercetare a
pieței-studiu de piață” în conformitate cu prevederile Instrucţiunii AMPOSDRU nr. 26/30.08.2010 – Anexa 1. D.
Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigătoare:
prețul cel mai
scăzut. E.
Documenţia
de atribuire poate fi obţinută în urma unei solicitări
adresate achizitorului. F. Ofertele
pot fi depuse până la data de 13.02.2013, ora 11:00, la sediul Soft Aplicativ şi
Servicii SA, localitatea Sibiu, str. Someșului nr. 19, etaj 1, camera 101. G.
Informaţii suplimentare privind achiziţiile pot fi obţinute la telefon
+40 269 210161, fax: +40 269 211377.
Persoane de contact: Drașovean Aurica e-mail: a.drasovean@sas-sibiu.ro sau Cismaşiu
Dan e-mail: cismasiu@sas-sibiu.ro,.
|
ACHIZITOR: Soft
Aplicativ şi Servicii S.A.
Strada
Someşului nr. 19 Sibiu
Web: www.sas-sibiu.ro
ANUNŢ
PUBLICITAR nr.210/03.02.2012 ACHIZIŢIE PRODUSE
DE BIROTICA, PAPETARIE SI CONSUMABILE A.
Obiectul contractului îl reprezintă achiziţia de produse de
birotică, papetărie și consumabile în cantitățile, caracteristicile
şi specificaţiile tehnice
din fişierul ataşat. ( http://www.sas-sibiu.ro/fisiere/anexa
consumabile79823.htm ) B.
Sursele de finanţare a. 95% Fondul Social European
b. 5% surse proprii C. Procedura
aplicată pentru atribuirea contractului de achiziție
este prin „procedura de cercetare a pieței-studiu de piață” în conformitate cu prevederile Instrucţiunii AMPOSDRU nr. 26/30.08.2010 – Anexa 1. D.
Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câstigătoare:
„prețul cel mai
scăzut” E.
Documenţia
de atribuire poate fi obţinută în urma unei solicitări
adresate achizitorului. F. Operatorii
economici interesaţi pot depune oferte
până la data de 13.02.2012 ora 11:00, la sediul Soft Aplicativ şi
Servicii SA, localitatea Sibiu, str. Someșului nr. 19, etaj 1, camera
101. G.
Informaţii suplimentare privind achiziţiile pot fi obţinute la telefon
+40 269 210161, fax: +40 269 211377.
Persoană de contact: Cismaşiu Dan e-mail: cismasiu@sas-sibiu.ro,.
|
ACHIZITOR: Soft
Aplicativ şi Servicii S.A.
Strada
Someşului nr. 19 Sibiu
Web: www.sas-sibiu.ro
ANUNŢ
PUBLICITAR Nr.
268/17.02.2012 ACHIZIŢIE SERVICII TIPOGRAFICE A. Obiectul contractului îl reprezintă
achiziţia de servicii tipografice – Tipărire și multiplicare
suporturi curs - cod CPV:79810000-5 Sunt necesare 70 exemplare suporturi de curs cu
caracteristicile şi
specificaţiile tehnice din fişierul ataşat http://www.sas-sibiu.ro/fisiere/anexa
multiplicare 79823.htm B.
Sursele de finanţare a. 95% Fondul Social European şi Bugetul de stat b. 5% surse proprii C.
Procedura
aplicată pentru atribuirea contractului de achiziție
este „procedura de cercetare a pieței –studiu de piață, în
conformitate cu prevederile
Instrucţiunii AMPOSDRU nr. 26/31.08.2010
– Anexa 1. D.
Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei câştigătoare:
preţul cel mai scăzut. E.
Documentația de atribuire poate
fi obținută în urma unei
solicitări adresate achizitorului. F. Operatorii
economici interesaţi pot depune oferte
până la data de 27.02.2012 ora 11:00, la sediul Soft Aplicativ şi
Servicii SA, localitatea Sibiu, str. Someșului nr. 19, etaj 1, camera
101. G. Informaţii suplimentare privind achiziţiile pot fi
obţinute la telefon +40 269 210161, fax: +40 269
211377. Persoane de contact: Drașovean Aurica e-mail: a.drasovean@sas-sibiu.ro sau Cismaşiu
Dan e-mail: cismasiu@sas-sibiu.ro,.
|