|
COMUNICAT DE PRESĂ Data: 03.01.2012 Uniunea Europeană finanţează din Fondul Social
European cursuri de
calificare/recalificare pentru angajaţi Soft Aplicativ şi Servicii S.A. Sibiu anunţă lansarea
proiectului „Calificarea și
recalificarea angajaților, cheia pentru evitarea șomajului” începând
cu data de 03 ianuarie 2012, în parteneriat cu VADOS SRL Sibiu. Proiectul este cofinanţat din
Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial pentru
Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 - Investeşte
în oameni!, Axa
prioritară 2 “Corelarea
învățării pe tot parcursul vieții cu piața muncii”,
Domeniul major de intervenţie 2.3 “Acces și participare la formarea
profesională continuă (FPC)”, contract nr. POSDRU/108/2.3/G/79823. Valoarea asistenţei
financiare nerambursabile este de 1.800.980 lei. Activităţile proiectului
se vor derula pe o perioadă de 15 de luni, cu finalizare la 31 martie 2013,
în regiunea de dezvoltare Centru, judeţele Sibiu şi Alba. Obiectivul general: Creşterea
competitivităţii capitalului uman ca urmare a
îmbunătăţirii capacităţii de ocupare şi
adaptare a angajaţilor, în special a celor cu un nivel scăzut de
calificare, prin sprijinirea şi promovarea creşterii nivelului de
educaţie şi formare profesională a acestora, în contextul
societăţii bazate pe cunoaştere. Proiectul va genera un efect pozitiv şi pe
termen lung atât pentru agajaţi cât şi pentru beneficiarii finali
(companii, comunităţi locale şi societate), deoarece formarea
profesională pe tot parcursul vieţii este indispensabilă
oricărui loc de muncă. Proiectul oferă posibilitatea
adaptării angajaţilor la schimbările structurale survenite pe
piaţa muncii, având ca efect creşterea competitivităţii,
adaptabilităţii, mobilităţii, nivelului de educaţie,
încrederii în sine, contribuind astfel la prevenirea şi evitarea
şomajului. Obiective specifice: • Creşterea gradului de
calificare al angajaţilor, în special a celor necalificați, cu un
nivel scăzut de calificare sau cu calificări redundante pe
piața muncii, având ca rezultat obţinerea de certificate de
calificare recunoscute la nivel naţional; • Creşterea gradului de
accesibilitate la TIC a forţei de muncă pentru a fi mai
adaptabilă la schimbările structurale determinate de implementarea
societăţii informaţionale, având în vedere nevoile
angajatorilor, competenţele de bază ale personalului,
cerinţele posturilor acestora, oportunităţile de angajare sau
promovare şi cerinţele de pe piaţa muncii; • Dezvoltarea de abilităţi
de tipul “a învăţa să înveţi” utilizând Internetul, care
permite însuşirea deprinderilor pentru învăţare continuă,
comunicare la distanţă, informare şi documentare în toate
domeniile de activitate. Pentru 120 de persoane angajate de o întreprindere,
membri ai asociațiilor familiale sau persoane fizice autorizate să
desfășoare o activitate economică în mod independent se vor
derula serii de cursuri de calificare/recalificare pentru ocupațiile de „Operator introducere, validare și prelucrare
date” (nivel 2 de calificare, 720 ore de instruire) în municipiile
Sibiu, Mediaş și Alba Iulia și „Agent de pază şi ordine” (nivel 1 de calificare,
360 ore de instruire) în municipiul Sibiu. Se
vor acorda subvenții lunare participanților la programele de
formare profesională continuă. Accesul este
gratuit, egal şi nediscriminatoriu, participanţii fiind
recrutaţi conform principiului “primul
venit, primul servit”. Proiectul
completează acţiunile guvernamentale referitoare la îndeplinirea
obiectivului de dezvoltare a capitalului uman și creșterea
competitivității economice prin activități destinate
calificării sau recalificării angajaților. Persoana de contact: Arsin Gheorghe, manager de proiect, Soft Aplicativ
şi Servicii S.A. tel: 0269 210161, fax: 0269 211377, e_mail: arsin@sas-sibiu.ro, web: www.sas-sibiu.ro |
|
|
INVITAŢIE Avem onoarea de
a vă invita să participaţi la Conferinţa de lansare a
proiectului de grant
POSDRU/108/2.3/G/79823, cu titlul „Calificarea și recalificarea angajaților, cheia pentru
evitarea șomajului”, care va avea
loc în data de 16.02.2012, ora 14.şş,
în sala de conferinţe a societăţii Soft
Aplicativ şi Servicii S.A.
din strada Someşului nr. 19, Sibiu. Proiectul este implementat de Soft Aplicativ şi Servicii S.A.
în parteneriat cu VADOS SRL din Sibiu. Obiectivul general îl reprezintă creşterea
competitivităţii capitalului uman ca urmare a
îmbunătăţirii capacităţii de ocupare şi
adaptare a angajaţilor, în special a celor cu un nivel scăzut de
calificare, prin sprijinirea şi promovarea creşterii nivelului de
educaţie şi formare profesională a acestora, în contextul
societăţii bazate pe cunoaştere. Proiectul este cofinanţat din Fondul
Social European prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea
Resurselor Umane 2007-2013 - Investeşte în oameni!, Axa prioritară 2 “Corelarea învățării pe
tot parcursul vieții cu piața muncii”, Domeniul major de
intervenţie 2.3 “Acces și participare la formarea profesională
continuă (FPC)”. Grupul ţintă al proiectului este
alcătuit din 120 de persoane angajate de o întreprindere, membri
ai asociațiilor familiale sau persoane fizice autorizate să
desfășoare o activitate economică în mod independent pentru care se vor derula serii de cursuri
de calificare/recalificare pentru ocupațiile de „Operator introducere,
validare și prelucrare date” (nivel 2 de calificare, 720 ore de
instruire) și „Agent de securitate” (nivel 1 de calificare, 360 ore de
instruire). Cursurile
de calificare/recalificare sunt GRATUITE iar participanţii la
cursuri vor beneficia de
SUBVENŢII lunare.
Agenda conferinţei de lansare a
proiectului 14.00-14.15 Înregistrarea
participanţilor Deschiderea conferinţei.
(Director Soft Aplicativ şi Servicii S.A.) 14.15-14.45 Prezentarea
proiectului. (Manager de proiect) 14.45 15.00 Prezentarea
parteneriatului în cadrul proiectului (Reprezentant Partener VADOS SRL) 15.00-15.30 Întrebări
şi răspunsuri. Detalii legate de implementarea proiectului. 15.30-16.00 Bufet,
discuţii Va rugăm să confirmaţi
participarea dvs. la eveniment până la data de 15.02.2012 la adresa de
e-mail: office@sas-sibiu.ro, Tel. 0269
210161 sau fax. 0269 211377 în care
să menţionaţi numele dumneavoastră şi organizaţia
pe care o reprezentaţi
Vă aşteptăm cu drag!
Dan Cismaşiu
Gheorghe Arsin
Director manager
proiect Soft Aplicativ şi Servicii S.A. |
|
Conferinţa de lansare a
proiectului de grant
POSDRU/108/2.3/G/79823, cu titlul „Calificarea și recalificarea angajaților, cheia pentru
evitarea șomajului”, care va avea
loc în data de 16.02.2012,
ora 14.şş în sala de conferinţe a societăţii Soft Aplicativ şi Servicii S.A. în
strada Someşului nr. 19, Sibiu. Agenda conferinţei de lansare a
proiectului 14.00-14.15 Înregistrarea
participanţilor
Deschiderea conferinţei. (Director Soft Aplicativ şi
Servicii S.A.) 14.15-14.45 Prezentarea
proiectului. (Manager de proiect) 14.45-15.00 Prezentarea
parteneriatului în cadrul proiectului
(Reprezentant Partener VADOS SRL) 15.00-15.30 Întrebări
şi răspunsuri. Detalii legate de implementarea proiectului. 15.30-16.00 Bufet,
discuţii |
|
|
INVITAŢIE Avem onoarea de
a vă invita să participaţi la Conferinţa de lansare a
proiectului de grant
POSDRU/108/2.3/G/79823, cu titlul „Calificarea și recalificarea angajaților, cheia pentru
evitarea șomajului”, care va avea
loc în data de 20.02.2012, ora 14.şş,
în sala de conferinţe a societăţii CTCE Alba
Iulia S.A. str. Mihai Viteazu nr.
4, Alba Iulia. Obiectivul general îl reprezintă
creşterea competitivităţii capitalului uman ca urmare a
îmbunătăţirii capacităţii de ocupare şi
adaptare a angajaţilor, în special a celor cu un nivel scăzut de
calificare, prin sprijinirea şi promovarea creşterii nivelului de
educaţie şi formare profesională a acestora, în contextul
societăţii bazate pe cunoaştere. Proiectul este cofinanţat din Fondul
Social European prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea
Resurselor Umane 2007-2013 - Investeşte în oameni!, Axa prioritară 2 “Corelarea învățării pe
tot parcursul vieții cu piața muncii”, Domeniul major de
intervenţie 2.3 “Acces și participare la formarea profesională
continuă (FPC)”. Grupul ţintă al proiectului pentru municipiul Alba Iulia este
alcătuit din 30 de persoane angajate de o întreprindere, membri
ai asociațiilor familiale sau persoane fizice autorizate să
desfășoare o activitate economică în mod independent pentru care se vor derula 2 serii de
cursuri de calificare/recalificare pentru ocupațiile de „Operator
introducere, validare și prelucrare date” (nivel 2 de calificare, 720
ore de instruire).. Cursurile
de calificare/recalificare sunt GRATUITE iar participanţii la
cursuri vor beneficia de
SUBVENŢII lunare.
Agenda conferinţei de lansare a
proiectului 14.00-14.15 Înregistrarea
participanţilor
Deschiderea conferinţei. (Director Soft Aplicativ şi
Servicii S.A.) 14.15-14.45 Prezentarea
proiectului. (Manager de proiect) 14.45 15.00 Colaborări
în cadrul proiectului (Reprezentant CTCE Alba Iulia) 15.00-15.30 Întrebări
şi răspunsuri. Detalii legate de implementarea proiectului. 15.30-16.00 Bufet,
discuţii Va rugăm să confirmaţi participarea dvs. la eveniment până la data de 17.02.2012 la adresa
de e-mail:faur.mirela@gmail.com, tel: 0258 813178, 0258 811815 în care să menţionaţi numele dumneavoastră şi organizaţia pe care o reprezentaţi
Vă aşteptăm cu drag!
Dan Cismaşiu
Gheorghe Arsin
Director manager
proiect Soft Aplicativ şi Servicii
S.A. |
Conferinţa de lansare a
proiectului de grant POSDRU/108/2.3/G/79823, cu titlul „Calificarea și recalificarea angajaților, cheia pentru
evitarea șomajului”, care va avea
loc în data de 20.02.2012,
ora 14.şş în sala de
conferinţe a societăţii C.T.C.E.
Alba Iulia. în strada Mihai Viteazu nr 4 Agenda conferinţei de lansare a
proiectului 14.00-14.15
Înregistrarea participanţilor
Deschiderea conferinţei. (Director Soft Aplicativ şi
Servicii S.A.) 14.15-14.45 Prezentarea
proiectului. (Manager de proiect) 14.45 15.00
Colaborări în cadrul proiectului (Reprezentant CTCE Alba Iulia) 15.00-15.30 Întrebări
şi răspunsuri. Detalii legate de implementarea proiectului. 15.30-16.00 Bufet,
discuţii Dan Cismaşiu
Gheorghe Arsin Director manager
proiec |
DERULARE PROIECT De la demararea proiectului ne-am preocupat să
realizăm activităţile prevăzute conform graficului. Am pregătit si asigurat funcţionalitatea bazei
materiale ( cele 3 laboratoare unde se desfăşoară cursurile de
pregătire şi calcuatoarele membrilor
echipei proiectului). Am pregătit şi realizat ”Conferinţele de lansare” de la Sibiu
şi Alba Iulia din datele 16.02.2012 şi 20.02.2012. În perioada 03.01.2012-31.03.2012 au fost realizate
procedurile de achiziții pentru produsele și serviciile necesare
implementării proiectului, prevăzute în cererea de finanțare
și în bugetul proiectului, cu respectarea calendarului prevăzut în ”Lista achizițiilor publice planificate în anul curent 1 de implementare a proiectului”.
Procedurile de achiziție au avut ca obiect produsele și serviciile prevăzute
în cererea de finanţare. Procedurile de achiziţie s-au realizat în conformitate
cu Instrucțiunea AMPOSDRU nr.26/
31.08.2010 – Anexa 1 prin aplicarea
procedurilor de achiziţie prevăzute în instrucţiune,
diferenţiat, funcţie de valoarea şi importanţa produselor
şi/sau serviciilor. Am adaptat şi editat suportul de curs pentru cursul de calificare ”Operator introducere,
validare şi prelucrare date”, în
format electronic, l-am multiplicat în 70 exemplare şi am distribuit
69 de exemplare, câte un exemplar fiecărui cursant intrat în proiect. Coperta suporturilor de curs a fost elaborată în
conformitate cu Manualul de Identitate Vizuală, cu respectarea
dispunerii logo-urilor
Uniunii Europene, AMPOSDRU, Fondului Social European, Instrumentelor
Structurale în România. S-au achiziţionat 70 exemplare pentru cursul ”Agent de
pază şi ordine” şi s-au distribuit 70 exemplare, câte un
exemplar fiecărui cursant. Pentru asigurarea vizibilităţii şi
transparenţei proiectului am realizat: - materiale pentru vizibilitatea proiectului în locurile de
desfăşurare a cursurilor – Sibiu, Mediaş şi Alba Iulia. - anunţuri publicitare în mass-media - conferinţe
de lansare a proiectului în Sibiu şi Alba Iulia - comunicat de presă pe site-ul web ale beneficiarului. Toate materialele pentru promovarea şi publicitatea
aferente proiectului: afişe vizibile la locul de implementare a
proiectului, autocolante publicitare pentru echipamente, anunţuri în
presă, logo-uri prezente pe materialele realizate în cadrul proiectului
şi cele distribuite cu ocazia conferinţelor de presă la
lansare, sunt însoţite de elementele identităţii vizuale
(componentele semnătură, poziţionare, dimensiuni, zona de
siguranţă şi spaţiere, simboluri şi denumiri, paleta
de culori standard) prezentate în Manualul de Identitate Vizuală. Activitatea de implementare a cursurilor a demarat la
începutul lunii martie 2012 cu: 1. Recrutare 37 cursanţi pentru cursul de calificare
”Operator introducere, validare şi prelucrare date” din care: - 19 pentru Seria 1
Sibiu - 18 pentru Seria
2 Alba Iulia 2. Recrutare 18 cursanţi pentru cursul de calificare
”Agent de pază şi ordine” de către patener
1 VADOS SRL, din care
- 18 pentru Seria
1 Sibiu 3. Începere și
continuare implementare cursuri de calificare ”Operator introducere, validare
şi prelucrare date” pentru seriile
1 Sibiu, 2 Alba Iulia din data de 01.03.2012: - distribuire
”Ghidul eco-cetăţeanului” pentru fiecare
cursant - distribuire
suport de curs pentru fiecare cursant - prezentare
modul ”Egalitate de şanse” - prezentare
modul ”Dezvoltare durabilă” - instruire
colectivă pe probleme de ”Securitate şi Sănătate în
Muncă” specifică ocupaţiei
- continuare cursuri
practică, teste şi proiecte conform
planificării
- susţinere examen
final (test final şi susţinere
proiecte)
- 34 persoane
( 17 Sibiu şi 17 Alba
) au obţinut
certificate de calificare. 4. Începere și
continuare implementare cursuri de calificare ”Agent de pază şi
ordine” pentru seria 1 Sibiu de
către patener 1 VADOS SRL din data de
01.03.2012: - distribuire
”Ghidul eco-cetăţeanului” pentru fiecare
cursant - distribuire
suport de curs pentru fiecare cursant - prezentare
modul ”Egalitate de şanse” - prezentare
modul ”Dezvoltare durabilă” - instruire
colectivă pe probleme de ”Securitate şi Sănătate în
Muncă” specifică ocupaţiei - susţinere
cursuri şi practică conform planificării.
- susţinere examen
final
- 17 persoane au obţinut
certificate de calificare. 5. Începere și
continuare implementare cursuri de calificare ”Agent de pază şi
ordine” pentru seria 2 Sibiu de
către patener 1 VADOS SRL din data de
01.06.2012: - recrutare 16 cursanţi - distribuire ”Ghidul eco-cetăţeanului”
pentru fiecare cursant - distribuire suport de curs pentru fiecare cursant - prezentare modul ”Egalitate de şanse” - prezentare modul ”Dezvoltare durabilă” - instruire colectivă pe probleme de ”Securitate şi
Sănătate în Muncă” specifică ocupaţiei -
susţinere cursuri şi practică conform
planificării. - susţinere
examen final - 13 persoane
au obţinut certificate de calificare. 6. Începere și
continuare implementare cursuri de calificare ”Operator introducere, validare
şi prelucrare date” pentru seriile
3 Mediaş, 4 Alba Iulia din data de 03.09.2012: - distribuire
”Ghidul eco-cetăţeanului” pentru fiecare
cursant - distribuire
suport de curs pentru fiecare cursant - prezentare
modul ”Egalitate de şanse” - prezentare
modul ”Dezvoltare durabilă” - instruire colectivă pe probleme de
”Securitate şi Sănătate în Muncă” specifică
ocupaţiei
- continuare cursuri
practică, teste şi proiecte conform
planificării 7. Începere și
continuare implementare cursuri de calificare ”Agent de pază şi ordine”
pentru seria 3 Sibiu de către patener 1 VADOS SRL din data de 03.09.2012: - recrutare 19 cursanţi - distribuire ”Ghidul eco-cetăţeanului”
pentru fiecare cursant - distribuire suport de curs pentru fiecare cursant - prezentare modul ”Egalitate de şanse” - prezentare modul ”Dezvoltare durabilă” - instruire colectivă pe probleme de ”Securitate şi
Sănătate în Muncă” specifică ocupaţiei -
susţinere cursuri şi practică conform
planificării. - susţinere
examen final - 18 persoane
au obţinut certificate de calificare. 8. Începere și
continuare implementare cursuri de calificare ”Agent de pază şi
ordine” pentru seria 4 Sibiu de
către patener 1 VADOS SRL din data de
03.12.2012: - recrutare 17 cursanţi - distribuire ”Ghidul eco-cetăţeanului”
pentru fiecare cursant - distribuire suport de curs pentru fiecare cursant - prezentare modul ”Egalitate de şanse” - prezentare modul ”Dezvoltare durabilă” - instruire colectivă pe probleme de ”Securitate şi
Sănătate în Muncă” specifică ocupaţiei -
susţinere cursuri şi practică conform
planificării. Am finalizat şi depus la CNDIPT 5 cereri de rambursare, raportele tehnico-financiare
corespunzătoare şi anexele care le însoţesc, conform
planificării. Managementul şi monitorizarea proiectului s-a desfăşurat
permanent pe toată durata de implementare a proiectului. Toate
activităţile proiectului sunt în grafic şi se
desfăşoară conform contractului de finanţare. |